Per Gentsch, Ådalen 30, 8500 Grenaa 

Forleden havde jeg en ubehagelig oplevelse i Randers Dytmærsken parkeringshus.

Som ny besøgende og uvant med stedets parkeringssystem henvender jeg mig til den stedlige parkeringsvagt, en stor midaldrende mand om hjælp, men bliver afvist med henvisning til den opslåede plakat. Det skal dertil siges, at der på det tidspunkt ikke var andre ”kunder” i parkeringskælderen. Jeg forsøger at følge brugsanvisningen, og efter endt indkodning, henvender jeg mig atter til parkeringsvagten, om han ikke vil tjekke min indkodning for en sikkerheds skyld, men bliver atter afvist særdeles uvenligt!

Efter juleindkøb i byen vil jeg hente bilen og betale parkeringsafgiften, ser da til min forbløffelse, at der er sat en parkeringstraf på 830 kr. på bilen!!!!

Jeg er ikke vant til at klage, men ingen kan være tjent med denne behandling, jeg beder om hjælp og får til gengæld en straf. Det kan borgere og gæster I Randers by ikke være tjent med.