Reklamebureauet Buchs tager et stort skridt og styrker sin strategiske vækstplan ved at udvide sin portefølje med et nyt selskab, der har fået navnet Buchs Labels. Med etableringen af det nye selskab nærmer koncernen sig 100 medarbejdere fordelt på søsterselskaber i Randers, Silkeborg og Ho Chi Minh City i Vietnam. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Med Buchs’ ekspertise i markedsføring og Buchs Labels’ moderne labelproduktion er forventningen, at selskaberne tilsammen vil skabe endnu mere værdi for kunderne. Samspillet mellem virksomhederne vil nemlig sikre kunderne løsninger, der tager hensyn til det samlede resultat på tværs af kommunikationsprodukter og platforme.

»Ambitionen er at være et stærkt alternativ i den etablerede labelbranche. Vi vil være en nærværende samarbejdspartner, hvor kunden kommer i fokus i et helhedsorienteret perspektiv,« siger René Thorsen Bonde, der er salgsdirektør og partner i Buchs Labels, i pressemeddelelsen.

Alt under et tag

I den nyetablerede labelvirksomhed udgør Svend Erik Pedersen og René Bonde partnerskabet sammen med Thomas Søby og Henrik Olesen fra Buchs. Svend Erik Pedersen og René Bonde varetager desuden rollen som selskabets salgsdirektører, hvor de sammen med Buchs Labels’ øvrige medarbejdere rådgiver og servicerer kunderne med alt inden for labels og emballager.

Den nye satsning baner vejen for, at Buchs fremover kan tilbyde en komplet pakke af markedsføringstjenester, lige fra strategi og design til eksekvering on- og offline og nu også labelproduktion.

Buchs Labels arbejder allerede med en række kunder fra forskellige industrier og ser frem til at udvide tilstedeværelsen på labelmarkedet yderligere. De deler domicil med Buchs i Randers, hvor helt nye produktionsfaciliteter er udstyret med topmoderne teknologi til at løse alt inden for labels og emballager.

gs