Fortsæt til indhold

Problematisk med børnehave ved Krakesvej

Debat
Orla Trangbæk,Krakesvej 29, Gram

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Jeg har boet i Gram siden 1980 og dermed oplevet områdets fantastiske udvikling på nærmeste hold og opfatter mig selv som en slags ”lokalpatriot”.

Har naturligvis nøje fulgt beslutningen ved opførelse af børnehaven med et meget lille flertal, herunder placeringen på stedet og kan fuldt ud tilslutte mig fodboldafdelingens frustrationer.

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig fodboldafdelingens frustrationer.

For øjeblikket følger jeg tæt og opmærksomt Krakesvejs beboere, som jeg er en del af, og hvor jeg har deltaget i fællesmøde i grundejerforeningen, hvor der var bred tilslutning med mange relevante indlæg angående stor utryghed og betænkelighed ved fremtidige trafikale forhold.

Krakesvej er i forvejen belastet med trafik, især i myldretider, og en yderligere belastning med trafik til børnehaven findes problematisk, en holdning jeg fuldt ud kan tilslutte mig.