Har man i bare et minut prøvet at ringe til nogen i Hornslet, Bjørn Jensen?
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Svar på Bjørn Jensen (C) - debatindlæg Syddjurs.lokalavisen.dk 2. april.
»Kære Bjørn
Tak for dit debatindlæg.
Som du jo nok læste, har jeg den største respekt for de medarbejdere i Syddjurs Kommune, som dagligt gør rigtig meget godt for vores kommune, herom ingen tvivl.
Jeg er 100% bag, at Aprilfestivalen skal foregå og gerne i Syddjurs Kommune hvis økonomien tillader.
Jeg ved, at Aprilfestivalen er et kæmpe puslespil, og meget logistik skal på plads, ja, vi havde planen i skuffen.
Fra tidligere, kun godt at vi kan springe til, når det gælder og takket være de gode medarbejdere.
Din overskrift kære ven gør mig lidt ked af det, skal vi så »bare« lade det ligge? Nej, vi må SAMMEN Kære Bjørn prøve at gøre det bedre, det lægger du også op til.
Du skriver: »Hvis kunst og kultur skal kvantificeres og fordeles ligeligt ud fra demografiske eller geografiske fordelingsnøgler i en lille kommune som vores, bliver det meget begrænset, hvad vi vil kunne præstere.«
Kunst & kultur skal ud i ALLE byer i Syddjurs. Er min mening.
Men når det er sagt, kan jeg ikke se, hvorfor man ikke lige kunne placere nogle forestillinger i bl.a. Hornslet.
Jeg ved at det skulle gå stærkt, men man kunne godt efter min mening have fundet en bedre løsning. Har man i bare et minut prøvet at ringe til nogen i Hornslet?
Kære gode kollega, vi vil jo det samme, men her skulle det gå stærkt, »for stærkt« - men som du skriver lad os sammen styrke kulturen for hele Syddjurs.«