Fortsæt til indhold

»Vild med vilje er en fejl«

Borger beder kommunen »få rettet den fejl som vild med vilje er«, så Grenaa igen kan blive et sted, man er stolt over at bo.

Debat
Per LundFolkepensionist

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Dette er et modsvar til Kai Hansens indlæg Vild med vilje – naturligvis.

»Vi har fået lige det, vi har bedt om.«

Det kan godt være, at medlemmerne af Kommunens Grønne Råd synes det, men jeg tror ikke, det er den generelle holdning blandt Grenaas borgere.

Det er ikke mange steder på de kommunale arealer, man kan finde et syn som det, Kai har fotograferet ved Enslevgården.

Privatfoto

Hovedparten af stederne ser ud som det, jeg har fotograferet, og det er efter min mening ikke noget kønt syn. Billederne er taget ved rundkørslen oven for banegården og er det første, gæster til byen, der ankommer med Letbanen, ser. Det kan vi ikke være bekendt.

Det er efter min mening ikke noget kønt syn

Jeg tror det meste af Grenaa’s befolkning er enige i at det er en ”ommer”, og det kan ikke gå hurtigt nok.

Skiltene med ”Vild med vilje” kan man passende levere til deltagerne i Kommunens Grønne Råd mod betaling af, hvad de har kostet at producere. Der er ikke andre, der har ønsket dem, men skulle der være enkelte, der synes, det er det eneste rigtige, er de sikkert velkomne til at deltage i betalingen.

Jeg imødeser at man hurtigst muligt, for Grenaa’s skyld, får rettet den fejl som Vild med vilje er, så vi igen kan være stolte af vor by og dens udseende.