Ros til kommunens hjemmepleje: »Fantastisk hjælp jeg fik i en svær tid«
Jeg oplevede efter en større operation, at hjemmeplejen ydede både omsorg og effektiv hjælp, hvilket står i kontrast til den kritik, området ofte møder.
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Jeg vil gerne supplere indlægget fra Bjarne Sørensen. Her beskrives et forløb med hjemmehjælpen, som desværre tit har været udsat for kritik. Jeg kan heldigvis beskrive en positiv oplevelse.
Efter en stor tarmoperation i april blev jeg udskrevet fra Skejby Hospital efter to uger og fik tildelt hjemmepleje af et team fra hjemmeplejen Mårslet/Solbjerg.
Det var en god oplevelse. Personalet, som skulle passe mig, var utroligt venlige og kompetente. De kom hver dag og servicerede mig med forskellig ting, jeg havde behov for.
Desuden sørgede de for at bestille de hjælpemidler, som Aarhus Kommune stillede til rådighed gratis for mig. Det var en meget stor hjælp i den situation, man er i som nylig udskrevet patient.
Personalet havde travlt, men de virkede aldrig stressede. De var altid søde og hyggelige. Det kan ikke altid have været så nemt
Heller ikke jeg kan rose ”mit” team nok. Fantastisk hjælp jeg fik fra personalet i en svær tid.
læser
lige nu