Kolonihavehus ædt op af flammer
Ingen person er kommet til skade.
jro
Natten til mandag rykkedede Østjyllands Brandvæsen ud til en haveforening, hvor der var ild i et kolonihavehus.
Det udbrændte totalt, skriver Århus Stiftstidende.
Ifølge avisen blev brandvæsenet, da det ankom til Haveforeningen Trillegården, mødt af et flammeomspændt kolonihavehus.
»Det er brændt helt ud. Ingen personer er kommet til skade,« siger Jørgen Hansen, operationschef ved Østjyllands Brandvæsen.
Brandvæsenet modtog anmeldelsen klokken 00.03.
Se video:
Annonce
Annonce
Annonce
Andre
læser
læser
Forsiden
lige nu
lige nu
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce