Røgdykkere finder død kvinde
Branden blev anmeldt tirsdag eftermiddag.
En 100-årig kvinde blev tirsdag fundet død i sit hjem på Holme Parkvej i Højbjerg i forbindelse med en brand på stedet.
Politi og brandvæsen rykkede tirsdag kl. 14.24 ud til adressen, efter en borger havde ringet og anmeldt, at der steg røg op fra taget.
Det skriver Østjyllands Politi i din døgnrapport.
Brandvæsnets røgdykkere gik ind i huset, hvor de fandt den ældre kvinde død.
Årsagen til branden er endnu ukendt, men der er ikke noget, der tyder på, at der er sket en kriminel handling.
De pårørende til den afdøde kvinde er underrettet.
Se video:
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Andre
læser
læser
Forsiden
lige nu
lige nu
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce