Uklædelig sammenligning
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Stor respekt til de Ukrainske mænd, der vil kæmpe for deres lands selvstændighed, uafhængighed mod imperialistiske kræfter i Rusland.
Nu ved jeg ikke, hvordan Martin Frausing Poulsen er i stand til at motivfortolke f.eks. mændene i Syrien? Men jeg ved, at hvis de ikke kommer væk derfra, bliver de tvangsindlagt til den Syriske hær.Tage Nielsen (RV)
Det kan jeg fuldt ud bakke op om. De ved, hvad de kæmper for og hvorfor.
Når sagen stiller sig ganske anderledes for de mænd, der efterlader deres kvinder og børn i krigsområder og selv drager i sikkerhed, mange tusind kilometer væk. Mænd som ikke forsøger at beskytte deres kvinder og børn.
Nu ved jeg ikke, hvordan Martin Frausing Poulsen er i stand til at motivfortolke f.eks. mændene i Syrien? Men jeg ved, at hvis de ikke kommer væk derfra, bliver de tvangsindlagt til den Syriske hær.
Det er der selvfølgelig ingen af dem, der vil. Så skulle de kæmpe for et diktatorisk og korrupt styre, støttet af Rusland.
Det forstår man godt de ikke vil. Det er meget uklædeligt på den måde, at fremstille disse mænd i det lys.