Båd brød i brand midt på vandet
Fredag aften udbrød der brand i en båd ved Skanderborg
Fredag aften klokken 21.34 blev Østjyllands Brandvæsen kaldt til Sølystvej i Skanderborg.
Meldingen lød på ”Brand-skib ved kaj”.
»Båden fik motorstop, begyndte at ryge og blev trukket ind af en anden båd,« siger Finn Ellesgaard, vicepolitiinspektør ved Sydøstjyllands Politi.
Han oplyser videre, der kun var tale om en mindre brand, som brandvæsenet fik styr på.
Som det fremgår af billeder og Facebook-opslag lagde brandvæsenet en flydespærre ud.
Se video:
Her ville vi gerne have vist mere indhold
For at vise dette indhold fra Facebook skal vi bruge dit samtykke til at anvende cookies.
Det giver du ved at klikke på knappen nedenfor og derefter vælge “Tillad alle”.
Du kan også gå videre til Facebook.
Annonce
Annonce
Annonce
Andre
læser
læser
Forsiden
lige nu
lige nu
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce