Tungelundskolen skal ikke syltes
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Jeg bor i Thorsø og mine tre børn går på Tungelundskolen. Det er ikke nogen hemmelighed, at skolen trænger til en kærlig hånd. Tidens tand er tydeligt at se. I 2021 er der større krav til et godt læringsmiljø, indeklima og arbejdspladser for både børn og voksne.
Jeg er sikker på at ledelsen, lærere og andet personale har gjort sig en masse gode tanker omkring, hvordan de ser Tungelundskolen i fremtiden. Derfor kan jeg også kun forestille mig, at skuffelsen var stor, da nyheden om udskydelsen af byggeriet kom frem.
Jeg er sikker på at ledelsen, lærere og andet personale har gjort sig en masse gode tanker omkring, hvordan de ser Tungelundskolen i fremtiden. Derfor kan jeg også kun forestille mig, at skuffelsen var stor, da nyheden om udskydelsen af byggeriet kom frem.
Det giver god mening, at udskyde byggeriet. For lige nu ville der måske kun blive til en halv skole, med de penge som er sat af. Fakta er at byggematerialer er steget urimeligt meget i vejret og derfor får man ikke det samme for sine penge, som inden coronaen. Vi vil jo gerne have en skole med den bedste indretning for vores børn.
Når det så er sagt, kan man jo godt som forældre, til børn på Tungelundskolen, blive bekymret for om byggeriet så bliver til noget.
Derfor er det en af mine mærkesager til kommunalvalget og noget som jeg vil arbejde hårdt for hvis jeg bliver valgt ind i byrådet, at skolen i Thorsø ikke bliver syltet. Vores børn fortjener en opgraderet skole.