Debat: Hvad sker der med vores skov?
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Jeg er helt på linje med kunstner Ingolf Steffensen omkring vores skov i Grenaa. Jeg bruger jævnligt skoven til at gå tur i, men jeg blev meget overrasket, da jeg igen kunne se nye store ar i skoven. (Jeg troede, at det var ovre).
Teknisk forvaltning skylder os en forklaring på, hvad der sker med skoven i Grenaa, hvorfor - og hvad vi kan forvente fremoverLars Østergaard
Der er snart ikke meget skov tilbage, og jeg håber, at de store maskiner nu har forladt skoven for evigt. Teknisk forvaltning skylder os en forklaring på, hvad der sker med skoven i Grenaa, hvorfor - og hvad vi kan forvente fremover.
Formanden for forvaltningen forklarer Ingolf, at kultur- og teknisk forvaltning ikke har talt sammen. Dels sidder kultur- og teknisk forvaltning gemt væk sammen i det slidte rådhus i Allingåbro. Dels har forvaltningerne samme øverste chef, og dels har kulturforvaltningen intet at gøre med vedligeholdelse af skoven.