Debat: Højvangen 50 km/t
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Et flink pensioneret politimand har svarer mig på min uforståenhed over den lave hastighedsgrænse på Højvangen.
Jeg er fuldstændig enig med påstanden og info fra læseren, men jeg tror blot der er sket en misforståelse.
Det, jeg anker over, er, at der efter Cirkle K – uddannelses stederne og Højvangen Torv med supermarkeder stadig skal være 50 kilometer i timen. Jeg er fuldt forstående for at hele den første del fra Cirkle K er virvar og farlige kryds, men jeg forstår ikke når alt dette er passeret og man kører videre ud af Højvangen, stadig skal snige sig afsted.
Der er jo, som i mit læserbrev tidligere, nævnt absolut ingenting der begrunder bymæssig bebyggelse og dermed 50 kilometer i timen efter krydset ved Højvangens Torv.
Prøv da lige at vurdere facts selvom det måske giver bøvl
Så ansvarlige myndigheder – prøv da lige at vurdere facts selvom det måske giver bøvl.