Ros til alle på Rehab Tirstrup - I gør det fantastisk
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
»Den 15. februar ankom jeg efter en operation af diskusprolaps i nakken til Rehab Tirstrup, hvor jeg skulle være til genoptræning i 4 uger. Jeg kunne ikke noget selv, skulle have hjælp til nærmest alt.
Der blev lavet et program med fysioterapeut og ergoterapeut samt øvelser, jeg selv skulle gøre. Alt personale er enestående , alle er tålmodige, hjælpsomme og lyttende. Man får at vide, at alt hvad man gør er hjælp til selvhjælp. Spise selv, holde på en kop, gå med rollator, lave øvelser.
Samtidig er der en god stemning med smil og latter og et kram, hvis man har en nedtur.
Hvad der også skal roses, er forplejningen . Utroligt at der kan serveres velsmagende og afvekslende mad hver dag, når man tænker på de store portioner Køkken Syddjurs madservice laver hver dag. Godt gået.
Alt personale er enestående , alle er tålmodige, hjælpsomme og lyttende.
Jeg går nu til genoptræning to gange om ugen, og også her er de dygtige og smilende. Dejligt sted, også lidt hårdt, man bliver brugt godt, men ingen tvivl om, at det hjælper.
Jeg har - heldigvis - ikke før i mit lange liv haft behov for hjælp fra hjemmeplejen i Syddjurs Kommune. Det har været en utrolig positiv oplevelse, lige fra visitator, ergoterapeut , fysioterapeut , alle sosu’er, der er kommet derhjemme.
Tak skal I have allesammen.«