Fortsæt til indhold

Debat: Tak for omsorg for min mor

Debat
Lena WestergaardSøparken 3A, Ryomgård

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Kære Plejecenter Glesborg.

Jeg skriver for at udtrykke min dybfølte taknemmelighed for den uovertrufne omsorg, I viste min mor. Jeres værdifulde indsats og dedikation til jeres arbejde har gjorde en stor forskel i hendes liv, og jeg vil gerne udtrykke min tak for alt, I har gjort.

Jeres evne til at sætte jer i min mors sted og forstå hendes behov på en dybtfølt måde, var virkelig imponerende

Det er tydeligt, at I alle besidder en enestående empati og har et stort overskud i jeres arbejde. Jeres evne til at sætte jer i min mors sted og forstå hendes behov på en dybtfølt måde, var virkelig imponerende. Det betyder utroligt meget for os som pårørende at vide, at hun var omgivet af personale, der virkelig forstod hende og opfyldte hendes behov.

Jeres indlevelse og forståelse for pårørende, som mig selv, har også været en stor støtte. I har altid taget jer tid til at lytte til mine bekymringer og besvare mine spørgsmål med tålmodighed og professionalisme. Jeres støtte har hjulpet mig med at navigere gennem denne rejse og har givet mig tryghed og tillid til, at min mor var i de bedste hænder.

Jeg ønsker at takke hele plejehjemsteamet for jeres ekstraordinære indsats. Jeres dedikation til at give omsorg og skabe et trygt og behageligt miljø er virkelig bemærkelsesværdig. I gør en uvurderlig forskel i mange menneskers liv, og jeres betydning kan ikke overvurderes.

Endnu en gang tak for alt, I gør. Vær venlig at videregive min taknemmelighed til alle de ansatte på plejehjemmet. Jeres arbejde er ægte og værdsat af os alle.