Det er tid til at lægge den skarpe tone bag os
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Fra Aarhus City Forenings side vil jeg gerne ønske byens nye borgmester et stort velkommen.
Vi glæder os meget til samarbejdet og ser frem til en god, tæt og konstruktiv dialog i dagligdagen.
Jeg vil naturligvis og ikke mindst kvittere for den klare udmelding i forhold til bevarelse af jule-stjernehimlen i Aarhus. Om der bliver brug for kommunens ekstra midler i år må vise sig, men på den lange bane er det et utroligt vigtigt signal og aftvinger stor respekt for den nye borgmester.
Samtidig er det nu også tid til at kigge fremad, lægge debatten og den skarpe tone bag os og få et fremtidig godt og givende samarbejde op at stå.
Derfor ser jeg også meget frem til samarbejdet med partiets politiske ordfører Jesper Kjeldsen og borgmesteren omkring den igangsatte strategiproces og til at videreudvikle detail- og hele bylivet i Aarhus, til gavn for både erhvervslivet i City og byens borgere.