»Hvor længe skal vores livskvalitet forstyrres af trafikstøj?«
Beboer i Stilling er plaget af støj fra trafikken fra motorvejen hver dag året rundt.
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Vil gerne stille dette spørgsmål til Frands Fishers debatoplæg vedrørende støj:
Hvad er handlingsplanen?
Jeg bor i Stilling og er plaget af støj fra trafikken fra motorvejen hver dag året rundt.
Det er super fint at kunne opremse og dele fakta og konsekvenser vedrøremde konstant og stigende trafikstøj. Men både staten og EU er langt væk.
Snak, snak, hvornår handles der?
Når jeg både kører til højre eller venstre ind på motorvejen ved af- og tilkørsel 52, så etableres der den ene støjvold efter den anden – men Stilling er helt åben!?
Snak, snak, hvornår handles der?
Bakken mellem Niels Bohrs Vej og blomsterkvarteret kan laves højere og afskærme os, som bor her!
Komisk, der udvides til tre spor på motorvejen for, at vi travle mennesker skal spare få minutter hver dag, så bliver det komisk, at hastigheden ønskes nedsat (hvilket jeg også syntes! men hvad fik vi så ud af den kæmpe investering?)
Dæk larmer, ja, asfalten burde tænkes med i denne proces! Igen lange udsigter... I som kommune er ikke så langsomme, når det handler om at udvide industrien, vejnettet... Kommer det bag på jer, at dette hænger sammen?
Hvor længe skal vores livskvalitet forstyrres?