Fortsæt til indhold

Ingen er immune over for propaganda

»Jeg lover ikke alt muligt, jeg ikke kan holde,« siger førstegangskandidat.

Debat
Ann Skovkær (LA)Kandidat til KV 2025 for Liberal Alliance Uddannet speciallærer

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Som førstegangskandidat til kommunalvalget oplever jeg, hvor meget ”spil” der kan være i politik. Der bliver uddelt gaver, lovet fordele og lefler for bestemte vælgergrupper. Det kan virke som om, alt er tilladt – bare det skaffer stemmer.

Der loves at at genåbnes sager og der fralægges ansvar for tidligere handlinger.

Men når man kigger bag facaden, glemmer mange desværre, hvad de faktisk har stemt for eller imod de sidste fire år. Og det er ærgerligt. For vælgere fortjener ærlighed – ikke propaganda.

Jeg stiller op for Liberal Alliance, fordi jeg tror på frihed, ansvar og åbenhed. Jeg lover ikke alt muligt, jeg ikke kan holde. Jeg bruger heller ikke tusindvis af kroner på at købe stemmer med gaver eller tomme løfter. Men jeg lover at gå helhjertet ind i arbejdet og gøre det bedste jeg kan for at få mine sager igennem.

Jeg vil tale politik og ideologi – og jeg håber, at vælgerne vurderer mig på mine holdninger og mit engagement for Norddjurs Kommune.

Et fantastiske og mangfoldige sted, hvor der er plads til os alle, og gerne lidt flere.

Det er ikke propaganda. Det er ærlighed.

Rigtigt godt valg