Fortsæt til indhold

Stort opbud: Flere anholdt i Aarhus V

Politiet anholdt mandag aften flere personer.

Krimi
jro

Mandag aften var der et større opbud af politi i Bispehaven i Aarhus V.

»Jeg kan sige, at vi er til stede på adressen, og at vi undersøger et mistænkeligt forhold. Der er ikke nogen fare for beboere i området. Så meget kan jeg sige,« sagde Peter Andersen, vagtchef ved Østjyllands Politi, til B.T.

Han kunne også bekræfte, at flere personer var anholdt – dog ikke hvorfor.

Foto: Presse-fotos.dk
Foto: Presse-fotos.dk

En anonym kilde fortalte mandag til TV 2 Østjylland, at omkring 20 personer ville op og skændes med folk i området.

Ifølge vagtchefen havde de to ting dog intet med hinanden at gøre.

Se video: