Stort opbud: Flere anholdt i Aarhus V
Politiet anholdt mandag aften flere personer.
jro
Mandag aften var der et større opbud af politi i Bispehaven i Aarhus V.
»Jeg kan sige, at vi er til stede på adressen, og at vi undersøger et mistænkeligt forhold. Der er ikke nogen fare for beboere i området. Så meget kan jeg sige,« sagde Peter Andersen, vagtchef ved Østjyllands Politi, til B.T.
Han kunne også bekræfte, at flere personer var anholdt – dog ikke hvorfor.
En anonym kilde fortalte mandag til TV 2 Østjylland, at omkring 20 personer ville op og skændes med folk i området.
Ifølge vagtchefen havde de to ting dog intet med hinanden at gøre.
Se video:
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Andre
læser
læser
Forsiden lige nu
Faldt i søvn med 140 km/t - vågnede meget brat
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce