Stort asiatisk supermarked slår dørene op i Aarhus
Nyt asiatisk supermarked på hjørnet ved J. M. Mørks Gade i det centrale Aarhus.
Det kan være svært at finde furikake, gyozadej eller kewpie mayo i Rema 1000, Føtex eller, hvor du nu køber dine dagligvarer.
Fremadrettet bliver det dog nemmere at finde varer fra lande som Japan, Kina og Vietnam i Aarhus, for 27. juni åbner et nyt asiatisk supermarked ved navn Smau på Frederiksgade 60.
Det skriver MigogAarhus.
»Vi synes, Aarhus mangler et stort asiatisk supermarked, hvor man kan købe alting i stedet for at skulle besøge flere små butikker,« siger ejer af Smau, Ying Brøns, til mediet.
Hun er i forvejen en del af ejerkredsen i restaurantkæden Takumi Sushi.
Smau bliver omkring 300 kvadratmeter stort. Planen er, at det asiatiske supermarked vil holde åbent alle ugens dage.