Alien Beat Club "beatede" i Hadsten
Det var en succes af de gode, da Hadsten Handel fredag holdt Open By Night. Især det unge trækplaster fra X-factor på DR1, Alien Beat Club fik fyldt pladsen omkring blokvognen på Søndergade i Hadsten. Selvom de fire unge sangere ankom en anelse for sent i den chartrede helikopter fra TV2 News, så var der tid nok til bagefter at skrive autografer til alle de fremmødte piger og drenge, ingen blev snydt.
Snydt blev forhåbentlig heller ingen, da de til lejligheden fremstillede lykkehjul med gode tilbud rullede i butikkerne, mens det erfarne orkester, Bangsbostrand Byorkester bogstavligt talt rullede sig på fliserne før og efter Alien Beat Clubs optræden. På et tidspunkt gik musikken ned i tempo, mens musikerne sank mere og mere sammen, indtil de til sidst lå på fliserne. Det og andre skøre indslag kendetegnede det erfarne orkster, der har mere end 20 år på bagen. De unge gademusikanter fra Hadsten Skole fik også spillet sig til et par småmønter og skabte lidt liv overalt i Hadsten. En tilfreds tovholder for Hadsten Handel, Gitte Rørbæk-Løcke kunne se tilbage på en rigtig god Open By Night: "Jeg har kun fået positive tilbagemeldinger og jeg har aldrig set så mange folk forsamlet samme sted i Hadsten før, da Alien Beat Club kom på scenen, så det hele var positivt." Hun mener en del af succesen skyldes, at der var underholdning for alle aldersklasser, Alien Beat Club til de unge, samt gademusikanter og Bangsbostrand Byorkester til alle andre aldre.