Supermarked atter åbent efter to påkørsler – men butikschefen er stoppet
Butikschef for supermarked har sagt op. Det sker, efter at supermarkedet to gange er blevet påkørt af biler.
»Det har været nogle specielle dage, men vi glæder os nu til at vende tilbage til hverdagen og til at se jer alle igen.«
Sådan skriver supermarkedet 365discount Solbjerg i et Facebook-opslag, hvoraf det fremgår, at butikken atter er åben, efter at en BMW søndag aften 21. juni bragede ind i butikken.
»En stor tak skal lyde til de dygtige håndværkere, som har arbejdet på højtryk for at få butikken klar igen,« står der i Facebook-opslaget.
Uheldet 21. juni fandt sted præcis 15 måneder efter, at en anden bil påkørte supermarkedet i Solbjerg, og det kom da også bag på Salling Group
»Butikken har en stor overskuelig parkeringsplads, og foran indgangspartiet er der etableret en høj kantsten samt et bredt grønt område med træer og beplantning. Der er desuden næsten 10 meter fra butikkens indgang til den den nærmeste parkeringsplads,« skrev pressechef ved Coop Kommunikation, Jacob Lassen, i en mail til dette medie efter uheldet.
Som en konsekvens af uheldet vil en ejendomsinspektør fra Salling Group undersøge, om der skal etableres yderligere sikringstiltag ved 365discount-butikken.
Det bliver dog ikke helt hverdag som sædvanligt i 365discount Solbjerg. Butikkens souschef er således stoppet. Det står i et separat opslag på butikkens Facebook-side.
»Alexander, som i alle kender som vores butikschef, har valgt at søge nye udfordringer, og han er derfor ikke længere butikschef eller en del af vores butik,« lyder det.
Det er uvist, om butikschefens exit hænger sammen med de to påkørsler. Vi har kontaktet ham via Facebook, men han har i skrivende stund ikke skrevet tilbage.
Der er udpeget en ny butikschef i supermarkedet i Solbjerg. Hun kommer forhåbentlig ikke til at opleve påkørsler af butikken, mens hun er butikschef.