Jeg er langt fra færdig med lokalpolitik, hr. redaktør
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Kære redaktør
Tak for den fine omtale af mig og min politiske karriere, som du bragte på lederplads d. 23.12. 2025.
’
Jeg er da glad for din pæne beskrivelse af mine evner. Jeg kan – med et glimt i øjet – genkende mig selv i det meste. Måske især det med kropssproget, som jeg før har fået at vide, er temmelig tydeligt!
Der er dog et punkt, hvor der går rigeligt med tirsdagsanalyse i det:
Det er korrekt, at jeg fortsat vil bruge kræfter i EU’s regionsudvalg, men jeg har absolut ikke ønsket at signalere, at jeg ikke genopstiller om fire år!
Som du skriver, er jeg slet ikke færdig med lokalpolitik. Og jeg er ikke færdig med at arbejde for et stærkt SF i Syddjurs Kommune. Det er der nemlig brug for. For børnenes, miljøets, naturens og alle borgere med behov for hjælps skyld. Ingen kan spå om fremtiden, men i fald jeg er ved godt mod og helbred, så er jeg med på SFs liste igen i 2029.