Fortsæt til indhold

Knive foran skadestuen – så slog politiet til

Politiet beslaglade to knive foran Aarhus Universitetshospital.

Krimi

Tirsdag aften klokken 22.23 måtte patruljer fra Østjyllands Politi – efter melding om noget uro – sætte kursen mod skadestuen på Aarhus Universitetshospital i Skejby.

»Her træffer vi to mænd,« siger Jakob Christiansen, kommunikationsrådgiver ved Østjyllands Politi.

Foto: Presse-fotos.dk

Da de bliver visiteret, finder politiet en kniv på dem hver. De bliver beslaglagt.

Det er uklart, hvad der er gået forud – og om de to mænd har været i klammeri med hinanden eller andre.

»De to bliver sigtet efter knivloven,« siger kommunikationsrådgiveren, der også kan oplyse, at de to mænd er henholdsvis 20 og 22 år gamle og ikke er kommet til skade.

Se video: