Mahmoud åbner nyt ishus: »Her vil jeg sælge den bedste italienske is, for det mangler byen«
»Jeg tror, at borgerne bliver glade for det – det håber jeg i hvert fald,« siger Mahmoud Al Tanji om sit nye ishus.
Mahmoud Al Tanji har flyttet sin restaurant Sam’s Pita & Burger fra Storegade 5 og 60 meter længere hen ad Storegade til nummer 2, hvor han så til gengæld har lukket sin anden restaurant, Sam’s Køkken.
Det betyder, at den lille tilbygning i Storegade 5 er blevet ledig, men ikke i særlig lang tid.
Mahmoud Al Tanji udfylder nemlig selv lokalerne med et nyt ishus.
»Nu renoverer jeg derovre, så det passer til et ishus. Her vil jeg sælge den bedste italienske is, for det mangler byen,« siger han og tilføjer:
»Jeg kan høre, at folk efterspørger det.«
Han vil også sælge forskellige slags juice og specialvarer fra Kina og USA.
»Jeg tror, at Hinnerup-borgerne bliver glade for det – det håber jeg i hvert fald.«
Mahmoud Al Tanji håber, at ishuset kan stå klar midt på sommeren, men det hele afhænger af håndværkerne.
læser
lige nu