Kære Jørgen Ivar. Jeg kan kun beklage
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.
Kære Jørgen Ivar
Jeg kan kun beklage, hvis du oplever, at der er kandidater, der er opstillet til kommunalvalget på den socialdemokratiske liste, der på Facebook, har bragt udokumenterede påstande, som miskrediterer dig.
Som der bliver fremført i artiklen, er det Daniel Buttenschøns vurdering, at du er inhabil i forhold til behandling af en række punkter vedrørende Naturnationalpark Mols Bjerge .
Det er vel fair nok at stille spørgsmål til det, uden at kalde det personligt.
Det ville i øvrigt være min forventning, at du havde deklareret en eventuel inhabilitet i kredsen af byrådsmedlemmer på et tidligere tidspunkt, hvis dette var tilfældet, i starten af processen om naturnationalparker tilbage i 2021.
Berigtigelse.
Borgmester Michael Stegger Jensen skriver til Din Avis Syddjurs, at han finder bruger af ordet undskyldning i rubrikken forkert, fordi ordet ikke optræder i hans indlæg.
»Hvis jeg havde ment, det var nødvendigt, havde jeg skrevet det,« skriver Michael Stegger Jensen til Din Avis Syddjurs.