Stadion i Randers skal have nyt navn efter at have heddet BioNutria Park Randers i de seneste tre år

 

Et stadionsponsorat er noget, der bliver bemærket rundt omkring i det danske land. Ens firmanavn bliver nemlig nævnt i tusindvis af artikler, kommenteringer osv.

Det er også tilfældet for gødningsvirksomheden BioNutria, der i efteråret 2015 indgik en 3-årig kontakt med Randers FC, og siden da har lagt navn til stadion i Randers og dermed blandt andet fået en masse eksponering.

“Målet med sponsoratet er nået. Vi ville udbrede kendskabet til vores virksomhed, og det er lykkedes. Der er vel ikke mange såvel lokalt som nationalt, der nu ikke kender BioNutria navn. Det har været interessant at have sit firmanavn på et meget omtalt sted, og vi er meget glade for det samarbejde, vi har haft med Randers FC i de sidste tre år”, siger BioNutrias direktør og indehaver Ove Andersen.

Efter tre år med BioNutrias navn og logo på facaden er muligheden altså igen tilgængelig for virksomheder, der søger en helt unik eksponeringsmulighed.

“Vi har været virkelig glade for samarbejdet med BioNutria, som har fået deres navn ud til en hel del mennesker i hele landet. Et stadionsponsorat er en helt speciel måde at få eksponering og omtale på, så vi håber, at der er nogen derude, der ser potentiale i lige præcis det produkt. Vi er i fuld gang med at lokalisere eventuelle samarbejdspartnere, men hører selvfølgelig gerne fra interesserede og nysgerrige personer, som kunne se sig selv i et sådant samarbejde”, fortæller Salg- og marketingschef Morten Hørby Andersen.