Sommeren i Bang & Olufsen butikkerne handler om at have det sjovt og høre god musik – og så er det svært at komme uden om BeoPlay A2, som er et af årets absolutte højdepunkter.
Da BeoPlay A2 blev lanceret i slutningen af 2014, tog den verden med storm. Både anmelderne og forbrugerne rundt omkring i verden var imponerede af det elegante udtryk og den fantastiske lyd fra denne ultrabærbare Bluetooth-højttaler, som på ingen tid blev det hurtigst sælgende produkt i Bang & Olufsens 90 år lange historie.
“BeoPlay A2 er det ultimative sommertilbehør,” fortæller Søren Hornemann fra B&O: “Den vejer næsten ingenting, er bærbar og har en batteritid på helt op til 24 timer – og så lyder den fantastisk. Uanset hvor du skal hen til sommer, skal du tage den med. Du vil ikke fortryde det!”
BeoPlay A2 er det nyeste skud på stammen blandt de mange produkter, som virksomheden har sendt på markedet i det seneste års tid. Som et led i fejringen af sin 90-års fødselsdag lancerede Bang & Olufsen for nylig “The Love Affair Collection” med en række prestigefyldte produkter i en særlig rosagylden nuance.
Også produkter som BeoSound Moment med sin innovative touchskærm af træ og BeoVision Avant 85″ er blevet lanceret i år.
“Der er ikke nogen tvivl om, at vi aldrig før har haft så stærk en produktportefølje, og BeoPlay A2 er prikken over i’et. Kunder, der godt kunne tænke sig en Bang & Olufsen oplevelse, kan prøve alle produkterne i butikkerne, hvor vi lader kunderne opleve og nyde teknologien,” slutter Søren Hornemann fra B&O
BeoPlay A2 koster DKK 2.799 og fås blandt andet i Bang & Olufsen Randers.Den nærmeste Bang & Olufsen butik kan findes på www.bang-olufsen.com/store-locator