I weekenden åbnede Djurs Sommerland for en ny sæson, og efter mange måneders forberedelser er parken atter parat til at tage imod en lille million gæster. Efter rekordsæsonen i 2015 sigter Nordens største sommerland efter ny vækst og præsenterer igen nyheder – denne gang til 25 millioner kroner
 
Ambitionerne i Djurs Sommerland er høje, og Nordens største sommerland sætter alt ind på at levere helstøbte oplevelser til de mange danske og udenlandske børnefamilier, der hvert år kommer på besøg. Der er da også arbejdet på højtryk i parken de sidste mange måneder.
”Mange tror, vi holder ferie fra sæsonens sidste gæst forlader parken, til vi åbner igen,” siger administrerende direktør Henrik B. Nielsen med et smil, og han fortsætter:
 ”Men i hele vinterperioden har vi hver dag 50-100 mand i parken, der arbejder på alt fra nybyg og vedligeholdelse til indkøb samt rekruttering og træning af vores 450 sæsonansatte. Når vi gerne vil levere det allerbedste produkt til vores gæster, så er der mange forberedelser, der skal gøres.”
 
Nyheder i 2016 til 25 millioner kroner